Nastolatek i jego relacja z jedzeniem – rada szkoleniowa

Czas trwania: 90 min

Spotkanie rozpoczynające edukację nauczycieli w zakresie różnych ról jakie odgrywa jedzenie i niejedzenie. Uczymy obserwacji uczniów ale i całej rodziny w celu wyłapania niepokojących sygnałów i dokonania wstępnej diagnozy sytuacji dziecka.

Omawiamy zniekształcenia poznawcze nastolatków względem swojego wyglądu i ogólnie dążenia do ideału.

Skłaniamy do autorefleksji na temat swoich zachowań, które modelują obraz ciała i stosunek do jedzenia.

Omawiamy sposób rozmowy z uczniem, gdzie niepokoi nas jego relacja z jedzeniem, możliwości pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole i we współpracy z innymi instytucjami.

Zastanawiamy się, jakie postawy nauczycieli wspierając dorastającego nastolatka oraz jakie postawy kształtują w nim nieadekwatny obraz siebie.

To spotkanie jest niezbędne, aby móc spotkać się drugi raz i porozmawiać z nimi o zaburzeniach odżywiania. Ważna jest baza, aby drugie spotkanie było efektowne i dobrze zrozumiałe przez rodziców.

Szkolenie prowadzi dietetyk kliniczny z kwalifikacjami psychodietetyka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.